Bebeği böyle olan varmı kızlar. Artık çok yoruldum. Doğdugundan beri bi kere bile güzelce emmedi diyebilirim. Zaten alerjik bi bebek Meme reddi atlattık şimdi de uyurken alıyo sadece ağzına. Niye böyle nasıl aşıcam kafayı yiyorum artık 😢 çok yıprandım