Kızlar merhaba bebeğimin 8. Ayda kontrlnde kan testi yaptı dr ve kas enzimleri yüksek cıkmış deger olarak olması gerekenden az bi yükseklik cıkmıs ancak bi norolojıye gıdebilirsinz dedi kızımda cok yere basmak istemıyor huzursuz oldum var mı basına gelen acaba