Selamlar
26 günlük bebegim var. Prematüre doğdu sütü sagip veriyorum. Etmesi zayıf olduğu için mama ile destekli beslenme yapıyoruz. Elimde bi makine var birisi vermişti bozuldu bozulacak. Yenisine bakıyorum çift başlıklı analog bi model bir de tek başlıklı dijital lansinoh var. Hangisini önerirsiniz? Çift olunca zamandan tasarruf gibi geldi bana ama kimi de iki gogsude yoruyor diyo. Acil bi fikir verebilir misiniz?