gngrrr bebeğiniz 1 yaşından küçükse süt izniniz var yönetmeliğe göre idareye söyleyin size yarım gün olacak şekilde ders programı hazırlasınlar yani öğleye kadar çalışırsınız ben öyle yapıyorum şu anda. En mantıklısı böyle oluyor eğer sıkıntılı bir idareyse dilekçe yazın. 1 yaşından büyükse de yine yönetmelikte ders programı küçük çocuğu olan öğretmenin istediği dikkate alarak hazırlanır diye bir madde var o maddeden yola çıkarak dilekçe yazın yine öğleden sonralarınızı boşlamalarını isteyin