Papatyasevgisiii Merhabalar hayatımın dönüm noktası olacak kpss benim için kesin bir kararla böyle bir yola girdim ve yanlızım benim gibi kpss ye çalışan çalışmaya başlayan anneler ramazanda nasıl çılışıcaksınız banada biraz fikir verir misiniz????
Barananduzay Merhaba bende hazırlanıyorum ortaöğretim hemşireyim. Emzirdiğim için oruç tutmayacağım. Genelde de geceleri çalışıyorum umarım karşılığını alırız 🙏🏻
gamzes-26 Bu sene bende çalışmaya çalışıyorum 2.5 yaşında kızım var vakit bulamıyorum gurbetteyim 1 hafta sonra memlekete gideceğim bayram da da eşim gelecek erkenden gidip biraz ders çalışayım dedim bir 15 gün annem çocuĝa bakar bende çalışabildiğim kadar çalışrım inşallah
huzurluaycicek Youtube da ders kanalları var videoları izleyip ardından soru çözün, yapamadığınız soruları ertesi gün yapmaya çalışın, günde 2 ya da 3 ders calisin az ya da fazla olmasın, her gün Türkçe ve matematikten en az 50 60 soru çözün
Papatyasevgisiii biricigiminannesi26 biraz zor olacak gibi ama bir yolunu bulcam birazda planlı olursam yaparım diye düşünüyorum olmadı en kötü gece çalışırım