gulyabani Kızlar sizin de bebişler uyanıyo mu davul sesine gece. Geçen ramazan 1 ay boyunca her gece istisnasız korkuyla kalkıp,saatlerce uyumadı. ilk katta oturuyoruz müstakil giriş ses güm güm tamamen içerde oluyo evde çalıyor gibi. Nasıl alıştırcam napcam 😭 valla şimdiden gerildim zaten uyku problemi var bide bu eklenecek üstüne. İnşallah bu sefer umduğum gibi olmaz🥹🥹
Buket57 gulyabani kızımla ilk ramazanımız 🥰 bakalım nasıl olucak merakla bekliyorum. Davulcu geçerken pış pış açarım artık 🫠 ön taraftan geçecek davulcu zaten fazla ses gitmez yatak odasına diye düşünüyorum.
mihriblue gulyabani merhaba canım uyku problemi bizde de vardı her sese uyanıveriyodu bende mecbur beyaz gürültü açıyorum 6 buçuk aylık oldu daha iyi uyuyo şükür düşünsene camlar kapalı olduğu halde dışardan gelen her sese uyanıyo ama o ses olunca duymuyo o yüzden böyle bir çözüm buldum biz daha davul sesi duymadık ama ses olduğu halde duyulacak kadar yüksek olursa yandık 😅
Byzaakan gulyabani bizim ramazan davulu değilde dün yeni hoparlör takmışlar sokağa tamda evin önündeki direğe ve bizde en üst kattayız 😑 hoca ezanı kulağımızın dibinde mikrofonla okuyo sanki napıcaz bilmiyorum
gulyabani Buket57 hayırlı olsun canım nice ramazanlarınız olsun inşallah. Kızım 20 aylık oldu maalesef artık direkt uyanınca dağıtıyor kalkıp uyksunu bi şekilde geri döndürmek çok güç
gulyabani mihriblue o aylarda dediğin olabilirdi ama kızım 20 aylık oldu canım kalkınca direkt uykusunu dağıtmaya başladı. Su istiyo babasına gitmek istiyo bi şekilde bölüyo uykusunu🫠
hayalperest2310 ffulya bizimde hep ezana uyanır 11 aylık olduk hala aynı genelde ezan saatleri geçince uyutuyorum sabah da uyandığı için oda değiştirdim daha az ses var 😂😂
Buket57 gulyabani amiin canım cümlemizin çocuklarıyla nice ramazanları olsun inşallah🤲 benim kızımda 10 buçuk aylık gece uyansa tekrar uykuya dönüyor. Senin için zor olur geri uyumuyorsa artık biraz oynar uyur yapacak pek bişey yok mecbur🫠
mihriblue gulyabani oyyy kıyaman ben ona ya davul çalınmayınca kalkamıyo sanki insanlar çok saçma geliyo bana zaten çocukları uykusundan ediyolar bizim de yol üstü resmen inşallah uyanmaz diye temenni ediyorum bakalım seninki de uyanmaz inşallah 🤗😅
gulyabani Byzaakan ayy ayyy senin de çok zor olcak allah yardımcın olsun kuzucum ya bebek olunca zor . Özellikle uyku hafif olunca aman aman 🥹
1kizannesi63 gulyabani Peki davulcuyla konuşsaniz bizim kapının önünden geçme diye. Bebeğim korkuyor deseniz olmaz mı?
Elfmom1234 Davulcunun gelmesine yakın ninni aç, baktın olmuyor mecbur gelmesine yakın hemen bebegin kulaklarını kapat sesi daha az duyar bi bezle, üzerine örttüğün yorganla iki dklıgına ya da başını yattığı yastıgın iki tarafını kaldırıp kulaklarını kapat
1kizannesi63 gulyabani davulcuların geneli mi böyle acaba laftan pek anlamıyorlar .. ne diyim yaa Allah yardımcın olsun