Kızlar bebeğim 6 aylık oldu Aptamil 1 kullanıyorduk çok da seviyordu dün gece Aptamil 2 ye geçtik ilk verdiğimde aşırı kustu diğer verdiklerimi de 30-40 cc anca içti acaba Aptamil 2 ye geçtim diye mi kustu doğru düzgün beslenmiyor dünden beri bu arada anne sütü almıyor ne yapmam gerekiyor