neeslihan şöyle ki kedi demek ikinci bir çocuk demek ve sizin eşiniz de siz de ilk kediniz de bu sorumluluğu kaldıramamışsınız ve salmışsınız büyük bir ihtimalle de o kedi ölmüştür çünkü sokakta yapamaz bu vebal yeter size lütfen şimdi bir kedinin daha vebaline girmeyin. Çünkü şimdi hem eve zarar verecek hem de istemsizce çocuğunuza bu sefer de çocuğa zarar veriyor diyip salacak ya da cins olduğu için satacaksaksınız. Yapmayın! Çocuğum olmadan önceden kedim var şu an bebem 3,5 aylık yeri geliyor kıskançlığından üstüne basıyor ya da oyun sanıp ısırmak isteyebiliyor ne yapalım salıcak mıyız kediyi? Ya da bebem kedi yanına gidince eliyle ayağı ile çarpabiliyor ne yapayım bebemi mi salıcam? LÜTFEN SİZ KEDİ SAHİPLENMEYİN! PARDON ALMAYIN!