Tuko Kızlar bebeğim 3 aylık önceden bir seferde 150 ml mama yiyordu 3 saatte bir ama şimdi 90 ml mamayı zor yiyor neden böyle yapıyor anlamış değilim sizler yaşadınız mı
Setenay10 Tuko merhaba bende 150 veryorum ama 4 5 saatte 1 vermeye çalışıyorum kutunun arkasında 5 kere yazıyor diye çok verirsem bir şey olur mu çocuk acikiyor ama bende çok verirsem diye korkuyorum
Tuko Setenay10 Yine de sen bilirsin ama benim doktorum doyana kadar ver sonra kılo alımları azalicak demişti smdi bile belli etti yani iştahsızlık