Merhaba anneler, oğlum doğduğunda bir hafta hastanede kalmıştı orada emzirme ve biberonla besleme yapıldı. Biberona alışmıştı içiyordu eve geldiğimizde de ara ara istiyordu alıştığı için bende verdim daha sonralar vermedim. Oğlum şuan üç aylık oldu. Bir ay sonra işe başlayacağım o yüzden biberonla sütümü içirmeye çalışıyorum ama istemiyor diliyle iteliyor sürekli kabul etmiyor. Nasıl alıştırabilirim biberona bir fikriniz var mı acaba ?☺️