aleynax siz emziren anne iseniz bilemicm açıkçası kusura bakmayın. Ben bebelac maması kullanıyorum doktor da artı olarak bebelac gold thıckener yazdı normal mamasına ek olarak bir ölçek d ondan koyuyorum. 7 dk bekleme süresi var mama koyulaşsın diye. Kullandım kullanalım şükür kusma kalmadı. Önceden günlük kaç defa üzerini değiştiriyodm