benimki 3,5 aylık iki gündür basladı sast başı uyanmaları ücüncü gün yerini değiştirdim ve emzirdikten sonra yerinde dalana kadar pışpışladım birde kolları cok hareketli olduğunicin oda uyandırıyor sanırım tek taraflı sıkıstırdım ilk denemem güzel geçti ilkinde iki saat ikicni uyanması üç saat sürdü umarım böyle devam eder allah yardımcımız olsun cok zormus ya kafayı yicektim:)