Aylardır akrabalarımın durumlarına baksam bile onlar whtsaptan baktığımı görmüyordu (okundu bilgisini kpattığım için) bir kişiyle ne o benimkini bakar ne ben onunkine bakardım okundu bilgimi yanlışlıkla açık bırakmışım kapattım ama yinede gözükür değilmi baktığımmmm