alp_nur Bebeğim 10 günlük ve dün gece hiç uyumadı sabah temizledim yeşil kaka yapmış normal mi acaba ya?
Meri-Mel alp_nur Annem üşüdügü zaman öyle yapar diye söylerdi ek gıda almıyorsa normal değil sanırım yine de üstte kalsın insAllah sağlıkçı ya da da tecrübeli anneler yazar ❤️
Turan2211 Normal canım benim bebeğimde 45 günlük 15 günlükten beri yeşil sarı karışık yapıyo geçen hafta doktora sordum normal dedi
mawilimm Paketli ve sütlü gıdalardan uzak durun ilk zamanlar bağırsakları çok gelişmediği için bunlara alaerjik reaksiyon gösterebiliyor bebekler.
alp_nur fazilecan iyi çok şükür arada sarı arada yeşil normalmiş ben hastanede kalıyorum enfeksiyondan dolayı korktum dedim acaba yediğim serumlar mi öyle yapıyor meğersem bebeklerde normalmiş