Bebegm 9 ayina girene kadar 2.5 saat zor ayakta kaliyordu hemen uyumak istiyirdu belli bi duzenimiz vatdi ama 9. Aya girer girmes bicak gibi kesti uykuyu tuvalete gidemiyorum yanindan ayrilinca çığlık cigligauz yine o durumlari biraz tolere ediyorum ama uyku konusunda cok zor durumdaym duzenimiz yerle bir oldu gunduz 3 uyku yapiodul halen bazen 3u buluyo ama coook zorluo uykuya geçerken direnme var dus aldiriyorum filaj ama asla uyumak istemio 3.5 saat ayakta kalio gozlerini kulaklarini cekistirio filan baya yorgun oluo bn yorgun olmadan da yatiyorum ama olmuo nesela gece 8 dej beri uyutmaya calistik 11 de anca uyudu ne zamana kadar bole olur gecer mi eski dizene doner miyiz beya siz uyutmak icin neler yapiosnz