Merhaba güzel anneler bebeğim heo ssiri meme emme idtefgi vardı ama bu sıra asirinin da aşırısı ne yemek yer ne uyur aşırı derecede emmek istiyor hiçbir şey istemiyor sadece emmek istiyor asla bırakmıyor bütün gün çığlık kıyamet ağlıyor inanın eve giremiyorum yürüdüğü içinde her yere yürümek istiyor çıldırtacak sadece ağlıyor bu sıra gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum sabahtan bsgirisi başlıyor nereye kadar böyle devam edecek bilmiyorum artık bunaldim