Kızım 9 aylık
Dört beş gündür burnu akıyor temizliyorum buhar makinası tutuyorum. İburamin şurup kullanıyordum. Bu akşam da kuru öksürük başladı ilerliyor. Şimdi de calpol verdim. Nasıl iyileştirebilirim önerileriniz varmı? Sürekli ilaç vermeyi de istemiyorum 😞