Merhaba bebegim 3 aylık. Herhangi bir idrar yolları enfeksiyonu yok ,ancak böbrek kanalında genişleme olduğu için nefrolog voiding istedi. Bu arada da koruyucu antibiyotik yazdı. Ben o antibiyotigi kullanmadım zaten idrar tahlili temiz çıktı. Ama içime su an bir şüphe düştü o antibiyotik film öncesi verilecek sıvının enfeksiyon yaratmamasi için miydi acaba? Bilen var mı?