Sevgili anneler kızım 2 gün hastane de yattı daha 10 Aylık ilk defa yakın diye devlet hastanesine götürdüm fakat kızımın her yerini morarttılar 5,6 tane hemşire neredeyse serum takarak üstünde deney yaptı resim atmayı bilmiyorum bilsem atıp göstereceğim ayaklarına el bileklerine kadar damar yolu açılmasına rağmen açamadılar yok iğne ucu bozuk yok serumun başlığı bozuk yok bebek hareket ediyor 5 kişi tuttuk kızımı neredeyse sokup sokup çıkarttılar benim üstüm başım bile kan oldu serumu yanlış yere takmışlar kızımın kolu tamamen şişti alkol sürdüler bende az önce cimere şikayet ettim sizce iyi yapmış mıyım sonuç ne olur?