Bibebek_ Goktug80 ay evet sleepy de kullanmıştım güzeldi molped de denedim sevdim onu da hafif ince kanatları güzel yapışıyor hoşuma gitmişti sanırım molped ya da sleepy alırım yine
Bibebek_ SevimliHayaletCasper sök dök tak yıka vakit alır kuzum ya bende bi fırlama var kuyruğum gibi resmen durmuyor o yüzden ped daha pratik geliyor
Bibebek_ Deletedmom_110 orkidin mavisini kullandım yemin ederim naylon taktım sanki yani o kadar masrafa değecek bişey üretseler neyse beğenmiyorum bi türlü onu
Bibebek_ Momofleos naylon gibi yani paketi bitse de kurtulsam dedim cidden kötü ve dağılıyor hiç sevemedim
nsrn46 MihrimahVeAnnesiii acayip arttı fiyatı ya ben önceden almıştım bayağı. Hâlâ kullanıyorum ama 2 paket kaldı yine onu mu alsam menstural kap mı karasızım
Nadiaa Bibebek_ Eskiden kotex kullanıyordum, tavsiye ederim ama artık değişti yazmışlar bilemiyorım. Son birkaç yıldır ise yıkanabilir ped kullanıyorum, bundaki rahatlığı hiçbir ped veremez bence. Tavsiye ederim
Nrkzy HeeSenCokBiliyon pure and soft kullanıyorum organik pamuktan yapılmış en önem verdiğim şey yürürken hışırdamıyor 🙂