biricikbebegimm Merhaba hanımlar ben bebeğime 3 gün kuralı ile tadım yaptırıyorum. Sorum şu eğer alerji semptomu yaşarsak ne yapıyoruz sadece besini mi kesiyoruz? Hastaneye gitmeye gerek oluyor mu hiç bilmiyorum 🥲
3kedili2bebekli biricikbebegimm tabi gitmeniz gerek sabit bir doktorunuz olmalı onunla iletişime geçmelisiniz eğer yoksa alerji semptomu görür gormez besini kesin doktora gidin sizi yonlendirir alerji doktoruna
biricikbebegimm 3kedili2bebekli tamamdır çok teşekkür ederim 3 gün kuralını biliyorum ama olursa alerji ne gerekir bilmiyordum🌸