İlöe saglıkta mamagrafi yapıyılar bi sorun yada küçük bi tıp merkezinde yaptırın nete gmre hepimiz kanseriz Allah dermansız dert kimseye vermesin mastit olmuş olalirsn belki bilmiyorm gebelik geçirdim demişsiniz ama emzşrme oldu mu bazn bu şekilde sut kanaları tıkalı kalabiliyor kıl çıkar bende hormın bozukluğu var iki memede de belli yerlerdr kıl var, ve benim memeemde zararsız kistler varmış ıkısınde de sen elle meme muaynesi yap ve bi meme diğiene göre daha sarkık da olur ama dereceleri önemli aşırı mı farklıki meme o önemli tarih çok uzun mamaografi kucık tıp merkezinden bşrinde yaptırın derim. İnş temiz çıkar sonuçlarınız