mmtymn Merhabalar arkadaşlar bebeğim 3 ay küvezde yattı çıktı 2 ay sonra deprem oldu ve biz 1 yaşında eve geldik yerde yatmaya alıştığından beşikte yatmayı sevmedi bir türlü isteyene fotoğraf atarım
Ozooo mmtymn Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝