Sürekli internet ve e bebekten alıyorum. İnternetten toplu aldım pazartesiye kadar idare etsin diye evime en yakın market o olduğu için eşim orasını tercih etmiş. Tüm ürünlerin sktsine bir kere bakılıyorsa bebek ürünlerine 10 kez bakılması gerekiyor. Çok şükür erken farkettiğim için iyi. Şikayet de etsem ne sonuç çıkar muamma.