İllaki vardır aranızda yapan bilen. Benim annem yılların Oyacisi çok iyi yapar ama yaşı gereği göremiyor artık ve öğretemiyor. Teyzemin kızlarına hep öğretmiş şimdi ben onlara öğretin diyince kaciyolar ( ogrenirsem parayla yaptirmam artık) ben kafaya koydum ama nasıl yaparim bilmiyorum izliyorum kolay geliyo ama asla olmuyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️