meowmeov gecmıs olsun canım mastit olmussun 😔 56 gun oldu dogum yapalı 7 kere oldum sıtma ates yapıyor bende emmıyor bıde kızım antibiyotik de kullandım surekli tekrar ediyor canımdan can gidiyor acısını tarif edemem kızımı kucagıma alamıyorum oyle bı acı gogus yumusak oluyor ama sut dolu oluyor tıkalı oldugu ıcın bosalmıyor sagsanda doktor bana tek tedavisi emmek dedı o yuzden bol bol emzir emiyorsa bebegın daha 2 gun oluyor tekrar mastıt olalı genel cerrahiye randevu aldım bı gidicem bende napcak bılmıyorum cok kotu oluyorum kistleşcek diye cok korkuyorum cunku sürekli oluyorum tek gogsumdu bu sefer 2 gogus birden olmaya basladı sıcak soguk masaj buz lahana herseyi yapıyorum sıcak uygulamak mastıte ıyı gelmiyor nette de soguk uygulama yapın yazıyor bende bu sefer soguk uygulamadım lahana attım dolaba gogsume koydum 2 3 saat biraz olsa ıyı geldi banyoda sabunla masaj yap canın cok yancak ama gogus ucundan tutup çek ve çırp bırak bana da burdan biri dedi oda iyi geldi her yolu dene sagarken masaj yap bastır sagdıktan sonra sık süt geliyorsa elinle sık cunku makına son sütü cekmiyor kolay kolay ben 20 dk 30 dk sagarım sonra elimle bakarım hala gelir son sut mastıt oldum da