EmineDC Kizlar yaklaşık bir aydır hero baby bulamıyorum hicbir yerde siz bulabiliyor musunuz tamamen kalktı nedense?🤔
Yasemin34 EmineDC onu görmedim kaşık mamalara başladık ondan söyledim kusura bakmayın yanlış bilgi oldu
EmineDC Srfnr1 ben bursadayım bugun yine gittim e bebege yok maalesef belki de bizim burda kalktı sadece
sevdeguzelcoskun Ben de aptamil kullanıyorum e bebekte bir var bir yok ben de artık mamayı ordan almıyorum ya netten ya da migrostan
sbldmr123 Kaç numarasını kullanıyorsunuz şekerli oluyor bazı mamaları bence içeriğine bakın maltodekstrin falan var mı