1balkizannesi ömrü hayatında hiç düzenli diyet yapamamış bir insanım ben 😅 yiyerek kilo verileceğine de asla ve asla inanmam aslında. Hatta diyetisyenimle ilk randevumda bana sabah kahvaltısına 4.5 akşam yemeğine 4.5 dilim tam buğday ekmeği yazınca ben bununla iyice kilo alırım nasıl vericem demiştim 😅 verince görürsün demişti diyetisyenimde 😅gittiğiniz diyetisyen de çok önemli tabi, klasik devlet hastanesinde ki diyetisyenler size direk hazır liste çıkartıyor onlarla bence herkes kilo veremez. Benim diyetisyenim neyi seviyorsam sevmiyorsam saat kaçta kahvaltı yapıp akşam yemeği yiyebiliyorsam ona göre hazırladı listemi. O yüzden ben çok memnunum 🌸