[silindi] Hayır imkanı yok 😁 Bence yazan anneler daha uzun bir şey beklemişler sanıyorum. Görselde neyse o boyda oluyor çünkü. Crop tarzı olacağını sanmıyorum. Tam bel kemiğinin olduğu yerde bitecektir. Anneler biraz daha uzun beklemişler diye düşünüyorum. Ceketi almadım bilgim yok. Bu zamana kadar H&M’den çok şey aldığımdan buna dayanarak yorum yapıyorum. Siz yine de bir beden büyük alın bence.