umik27 Ben epiduralli normal doğum yaptım 2,5 ay önce, şimdi sadece geceleri sırtımın ağrısına uyanıyorum özellikle yüzüstü yatınca… yaşayan var mı bu durumu?
Mekoo umik27 aylardır bende bel ağrısı çekiyorum asla yüz üstü yatamıyorum epidüral benimde dayanamıyorum bazen 😔
Hamburgerr umik27 3,5 senedir devam ediyor o ağrı gece uyandıracak kadar değil tabi ama eğilip kalkmalı bişey yapınca başlıyor
busratrnn umik27 Bende aynı şekilde 2 buçuk ay önce doğum yaptım bebeğin altını değiştirmeye iki dk eğildiğimde bile hala o ağrı var asla azalmıyor uzun sürede devam edecek sanırım bide bende o lohusa ateşi basması teri hala aşırı şekilde devam ediyor sizde ne durumda ne zaman geçecek geçsin artık ya
gamzeyv umik27 bende epidurelli normal doğum yaptım 13 aylık oldu oğlum hala sabahları canımdan can gidiyor kalkarken araştırmıştım biliyordum yan etkisinin bu olduğunu ama yinede bu kadar ağrı beklemiyordum ilk zamanlara göre azaldı ama umarım gitgide azalır
umik27 busratrnn bende olmadı dün ilk kez böyle bir ani terleme afallama farkettim sadece adetim de geçen ay başladı yine
alnsra10 O durum bende de var epidural yaparken sordum doktora epidural yapınca belim çok ağrıyor eğilip kalkamiyrm diye doğumdan sonra vücut değişiyo artık sende fıtık var kemiklerin yamulmus Doğum yapmaktan demişti bilmiyorum ne kadar doğru bende sırt üstü yatamyrm