Kızım durup dururken yana doğru sallanıyor.ben şarkı söylediğimdede sallanıyor.daha öncede arada yapıyordu ama şu sıralar sıklaştı acaba normal midir kendini mi keşfediyor anormal bir durum var mı endişeliyim ilk anneliğim belkide çok takıyor olabilirim böyle olan bebekler var mı acaba