Merhaba kızlar oğlum 7.5 aylık doğduğu günden beri polly marka bı beşik vardı her yere taşınır küçük bişeydi onu kullanıyorduk sonra dönmeyi öğrendi ve gece bazen uykusunda dönmeye çalıştığını fark ettim korktum biz uyurken döner birşey olur diye sonra e bebekten anne yanı beşik aldık hem rahatta eder diye ama ancak benim oğlum park beşiği çok geniş bulmuş olacak ki içinde fır fır dönüyor uyumuyor pıt diye uyuyan çocuk döneceğim diye uyumuyo uyusa bile yeri geniş olduğundan uykuda falan dönmeye çalışıyor ben bu beşiği nasıl alıştıracağım yardım edin ne olur