ceyda411 Kızlar bebeğim 3 aylık ve göbeğinde yeşil kabuklanma gördüm ve doktora götürdüm enfeksiyon yok kokmuyor takip edelim her ihtimale karşı dextrocin krem verdi kullanan var mi
ozlemarslan ceyda411 benim de 1 aylık bebeğim ve daha iyileşmedi göbeği. Sizin de dediğiniz gibi yeşil akıntı oldu. Çocuk cerrahına götürdüm yaktırdım ve şuan iyileşme evresinde gibi. Çok geçmiş olsun bu arada 🤲