11 aylık oldu kızım hala dişi çıkmadı normalmidir çevremde sürekli doktora götür diyenler var kasiniyor sürekli diş kaşıyici sokuyor ağzına beyaz beyaz diş yeri ama elime gelmiyor birsey ..Bende 10 aylık çıkarmışım annem öyle diyo esimde 10 aylık çıkarmış..goturmelimiyim doktora ilk cocugum tecrübesizim