Merhaba herkese bisryden dert yanmak istiyorum..bugün bı yakinimizin nişanına gittik. Foto çekildik resmen beynimden vuruldum. Göğüslerim oldu bitti büyüktür. O kadar çirkin gözüküyor ki resimde igrendim kendimden sinirimlerim aşırı bozuldu. Ameliyat desem ne girebilecek cesaretim var. Nede maddi anlamda. Hemde 3 aylık bebeğim var. Ama bu durum beni o kadar raahtsiz ediyor ki sırt ağrılarım. Yazın ayrı bir işkence ter. Bu durumda olanlar var mı. Onerebileceginiz bişey var mı. Aşırı rahatsız oluyorum artık. 🥴