mogz 3 aylık Bebeğimde laktoz intoleransı çıktı geçen hafta çarşamba damlaya başladım Laktazm fakat şişe çok küçük doktora sormayı unuttum kontrol 15 gün sonra gel dedi damla bitmek üzere tekrar alıp kullanabilir miyim ne yaptınız sizler ?