Kızlar selamlar,
11 ay 7 günlük bebeğim var.
Diğer çocuklara nazaran daha farklı hareketleri olduğunu gözlemliyorum. Bir şeylerin altına girmeyi ayaklarıyla hava kaldırmayı ayaklarıyla oynamayı seviyor. Sandalye, masa, sehpa, aktivite masası, yürüme arkadaşı ne bilim aklınıza gelebilecek altına girebileceği her şey gibi düşünebilirsiniz.
Oyun oynarken de maks 3-5 dk sonra sıkılıp yere yatıp ayakları ve elleriyle oyuncağını kaldırmaya oynamaya başlıyor. Mesela bir kutuyla ya da poşetle oynuyosak yatoypr ayaklarıyla havaya kaldırıyo indiriyor kendi kendine oyun yapıyor.
Şu an bu arada destekle yürüyor. Yürüme arkadaşıyla kendi kendine yürüyebiliyor. Sıralama yapıyor canı istediğinde.
Oturup bir şeylerle oynarken sıkılıp yerlerde yatmaya başlıyor bir yerden sonra.
Bana anormal gelmesi normal mi bilmiyorum ama. Çözemedim sebebini.
Benzer örnekler var mı diye çok merak ediyorum.
Bir uzmana mı götürmeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum.