kızlar bişey sorucaktım doğum yapalı on ay oldu reglim bi kaç aydır var ama cook uzun sürüyor normalde dört gün sürüyordu yedi sekiz gün bazen dokuz gün oluyor çok Can sıkıcı dokuz gün evde kapanmakta olmuyor işimiz oluyor üstüne bu kadar uzun süre ped kullanınca bacak aramda yara oluşuyor ara ara kahverengi lekelenme oluyor sizce normal mi bu durumu yaşayan varmı?