Gulll_ Arkadaşlar eşimle zor zamanlardan geçiyoruz maddi olarak bende destek olmak istiyorum fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyorum evdeyim 10 aylık bir kızım var bırakıp dışarda da çalışamıyorum fikri olan önerisi olan yazabilir mi
Merveio14 Gulll_ bugün üst katımdaki abla evde yufka yapmış 5 li 30 TL ye satıyor eğer yapma imkanınız varsa olabilir. Çocuğunuzun giymediği kıyafetlerini satabilirsiniz
Mervesedef Gulll_ fabrikalarınnürettiği küçük parçaları paketleme işi olabilir. Bazı fabrikalar yapıyor bunu bir sorun isterseniz
Merveio14 Barbieee yeni satmaya başladı ya belki ilk uygun vermek istemiştir sonrakileri o fiyattan satar. Emeği ile yapılan herşeye ve tüm kadınlara hayranım.gurur duyuyorum hemcinsimle ♥️