beti07 Bebeğim 1,5 aylık 4 haftadır falan isilik tarzı minik sivilceler var ve bu yüzünde kafasında alnında kulak arkasında falan doktor krem verdi etkilemedi yaşayanlar var mı geçer mi
tubiiik_ beti07 böyle kırmızı olan yerlerin üstü kurumu bende isilik sanmıstım atopik dedi doktor isilik olması için evın cok sıcak ve bebegı cok kalın gıydıymış olmalısın eger kabarmalar varsa alerji de olabilir doktoruna bu krem fayda etmedi baska yaza bılırmısın diye sorabılırsın
beti07 Sesimgeliyomuuu daha çok küçük sürekli kremde sürmek istemiyorum ama geçmiyor da artıyor aksine bazen de azalıyor anlayamadım😵💫
Sesimgeliyomuuu beti07 sizde bisey varmi bak bu aralar uyuz cok yaygin bizde o illetle ugrasiyoruz gec olmadan gotur onlar baksin seni evhamlandirmak istemem ama pskolojik olarak kotu etkiliyor
Sesimgeliyomuuu beti07 sen yinede kendi doktoruna gotur bisey surme daha cok kucuk yavrum cildi hassas
Aysegulyuk Korkutmak istemem ama bir kaç gün önce benzer şikayetten gittik el ayak ağız hastalığı dedi acil. Göstermekte fayda var . Yazın sıcaktan çok isilik olduk ama bu şekilde değildi.