Kucak_esra ben olsam tercih etmem. Neticede kendi eviniz olacak kirada olsanız bir nebze ilerde ev değiştirirsiniz illa ki derdim (ki kirada bile ev değiştirmek kolay olmuyor) temelli sizin olacak bir ev. Balkonsuz bilemedim yani 🤷🏻♀️ hiç mi yazın bir çay kahveye çıkmayacaksınız ya da hiç mi sigara içen bir misafiriniz olmayacak? Çocuğunuzla balkonda kahvaltı yapmayacak mısınız? İyi düşünün bence