Cikolata Umayhilal ay bizimde 2 Ocak da aşımız ben bilmiyordum 3 aşı olacağını kuzum ya 1 aşı da cok ağladı 3 aşı nasıl dayanıcam bennn 😶😔😔 hayırlısıyla geçer inşaAllah ya