Birminnakanasi Merhaba bebeğim 4 aylık bugüne kadar çok bol tazyikli sütüm vardı grip oldum aferin ve parol kullandım 1 gün sadece.Ama 2 gündür sütüm yok denecek kadar azaldı.Süt alerjisi diyetindeyim
Defnedilan34 Birminnakanasi doğumdan gün sonra göğüs enfeksiyonu oldum 1 hafta ilaç kullandım emzirmem yasaktı emziremedim ama saat başı sağdım sürekli sağdım ona rağmen 3 günün sonunda sütüm tamamen çekildi ve ne yaptıysam geri getiremedim
Hllergn Birminnakanasi bol bol pompa yapın ve parol dışında ilaç almayın emziriyorsanız eğer . Bebeğinizi emzirin sonra.pompa yapın sütünüz çoğalacaktir. Birde az bir tereyağıni kızdırıp bir iki kaşık pekmezi üstüne döküp azıcık ocakta çevirip için süt yapar
Birminnakanasi Defnedilan34 kızım dünden beri sürekli memede yeterli gelmiyor sanırım duruyor ara ara geliyor süt
Birminnakanasi Hllergn maalesef süt alerjisi var kızımın tereyağ falan yiyemiyorum.Teşekkür ederim Bilgi için elimde manuel pompa var onlar da çok zor çıkartıyor