Bebegim3535 mogultay41 4 aylık gündüzleri hep beyaz gürültü ile uyur. Akşam uykusunda da iyice daldığını anlayınca kapatıyorum sabaha kadar açmadan uyutuyorum
seizetheday utkummm geceleri uyumuyordu gaz sancısı olabilir diye düşündük doktora sordum önerdi düzenli kullandıktan sonra uykusu düzeldi
utkummm seizetheday benim bebegimde cok gazli bizede iyi gelir mi acaba ya gazdan ziyade de cok huysuz bi bebek galiba hep agliyo nasi oyalicami bilemiyom hic az da uyuyo
seizetheday utkummm bence sadece huysuzluk değildik gaz olabilir ya da yeterli beslenmiyor olabilir çünkü bizimki de gece başlayıp sabaha kadar uyumuyordu doğduğundan beri probiyotiğe başlayınca düzeldi aslında gazını da çıkarabiliyordu ama oluyor maalesef
busra2709 mogultay41 beennde öyle uyuyuyorum 11 aylik olacak hala öyle uyuyor aslında sessiz de uyuyor ama çıt sesine uyanıyor yapacak bir şey yok o yüzden
utkummm seizetheday evet gazli da bi bebek ztn beslenmesi iyi baya kilo almis dediginiz gibi gazini cikariyo cok cok ama dahasida var ama ne bileyim hic gunduz olsun sakin kaldigo an yok ya uyucak ya emcek yada hep aglicak napicami sasiriyom artık uyutamiyomda ne zaman yorulursa oyle uyuyup kaliyo o da cok degil ztn
seizetheday utkummm o zaman bence probiyotik kullanmayı deneyin bi belki o yüzdendir sizde o da rahat edersiniz
GamzeBaz mogultay41 2 yaş 2 aylık hala uyur bıraktırma çabam olmadı henüz cadde üstünde oturuyorum çok ses var
seizetheday utkummm yok onun da çeşitleri oluyor biz forbiome Minies kullanıyoruz günde 6 damla ben iki kere 3 er damla veriyorum doktorumuz öyle söyledi
mihriblue mogultay41 bende beyaz gürültüyle uyutuyorum dış seslere hemen uyanıyo beyaz gürültü en azından sesleri duymamasını uyanmamasını sağlıyo bide ramazanlıktayız artık davul sesine kesin uyanır o yüzden bir süre daha devam
mogultay41 mihriblue malesef bende oyle biz aksam cikip davulcuyu susturmak zorunda kaldik o kadar hizli vuruyoduki camlar titredi o derece esim cikip burdan geçerken calma dedi yoksa deli olurdu cocuklar
magal Beyaz gürültü, Buzuki Orhan Kolik müziği, Hafız Fatih Demirel Uyku Rukyesi. Bu üçüyle karışık uyutuyorum.
Ece16 mogultay41 ilk 3 ay o şekil uyutmuştum sonra pış pış sesine geçtim. Şuan 1 yaşında 2 aydır uyku problemi var tekrar beyaz gürültüye geçtim o şekilde rahat uyuyor