Merhaba herkese
16 aylık bebeğim her akşam 8-9 arası uyurdu. Geçen haftadan beri hem hasta hem de halası geldi şehir dışından ve bizde kalıyor. Ben çalışıyorum bütün gün halasıyla oyun oynuyor. Akşam 8-9 gibi uyutuyorum falan sonrasında Hasta olduğu iÇin ateşi oluyor veya öksürük krizi gelip uyanıyor. 11-12 gibi uyandığında odadan çıkıp salona gidip oyun oynamak istiyor. Katıla katıla ağlıyor. Son 1 haftadır buna alıştı gece 11-2 arasında uyanık. Çok yoruluyorum sizce bu durum kalıcı olur mu? Yoksa hasta olduğu iÇin ve evde farklı biri olduğu iÇin mi böyle yapıyor? Başına gelen oldu mu böyle bir durum?