Geçen ay eşim çektirdi tamamen gömülüydü baya zor geçti onunki. Seni rahatlatmak isterdim ama 3 gün çorba ile beslendi. 1-2 haftaya toparladı.. ben de tamamen çıkmış 20 ligimi çektirdim. Kökü kırıldı ondan kaynaklı sorun oldu çok uğraştı dis hekimi , bu kadar zor olmaz diye düşünmüştüm 2 hafta sizisini çektim şuan çok iyiyim. Doktora ve bünyeye göre değişiklik gösteriyor tek tavsiyem kendini sakinleştirmen. Doğum yapmışız biz dis ne ki