Esrbruck Bebeğimin kafasında bıngıldagin üst kısmında yuvarlak sert bir sislik var 10 gündür fark ediyorum çarptı vs diye düşünmüştüm ama hâla aynı şekilde neden olabilir hangi bölüme randevu almalıyım
Esrbruck sybs herkes kafa şekli diyor ben panik yapıyorum takıntılıyım biraz yine öyle olduğumu düşünüyorlar