Eylul_123 kız dur sakin deneme. Ben bir salaklık yaptım milletin aklına uydum. Kesmeye çalışırken elini ativerdi jilete. Parmağı kesildi çok fena. Günlerce iyilesmedj. Hala vicdan azabı çekiyorum. İlla keseceksen makineyle falan kes. Aman diyim jilete bulaşma. Ve öyle hayal ettiğin gibi hemen kesilmiyor saç jiletle. Çok zor oluyor. Bırak nolur elleme jilete.