24 gün oldu doğum yapalı 21. Günde kabızlık yüzünden makatımda yırtılma oldu duphalac şurubu kullanmaya başladım ama pekte fayda sağladığını söyleyemem her tuvalete çıktığımda korkarak gidiyorum başına gelen çözüm yolu bulan bunu nasıl başarabilen varmı psikolojim bozuldu artık