Bebegim artık 9 aylık olmak üzere yaklaşık 5 gündür hiç emmiyor en son salı günü emmişti böyle birşey ilk kez başıma geldi emen bir bebekti daha sonra 6.ayda ek gıdaya başladık ek gıdaya da yeni yeni alıştı sanırım dişte geliyor şuanlık 6 dişimiz var diger dişlerde hiç bu şekil emmemezlik yapmamıştı agzına bile almak istemiyor şuan bazende alıyor ısırıp geri bırakıyor uykulu halde bile emmiyor nasıl tekrar emzirebilirim bu şekil bi durum başına gelip sonradan emen oldumu acaba artık sagım yapmaya başladım mecburen.Neden olmuş olabilir bu arada asla biberon ve emzik kullanmadı bebegim birden bire oldu bu durum